WhatsApp is het nieuwe medium voor klantcontact. Elke week zijn er bedrijven die de sprong naar WhatsApp wagen.
7 dagen per week tot middernacht ‘appen’
Watersport4all, is al lang bezig met haar watersport klanten de beste service te geven via het populaire mobiele chatapplicatie Whatsapp. 7 dagen per week kunt u als klant tot middernacht vragen stellen aan ons. Wij vinden dat service naar onze klanten goed moet zijn. Daarom is dit een logische uitbreiding van onze dienstverlening.
Ook wij willen er graag voor onze klanten zijn En we willen klanten helpen op de manier die zij het prettigst vinden. Of dat nu per telefoon, Facebook, Twitter, mail is. Whatsapp is daar met 9,5 miljoen actieve gebruikers in Nederland een logische aanvulling op.”
Onze productspecialisten zeggen, “Voor een korte vraag is Whatsapp ontzettend handig. En het biedt onze klanten extra mogelijkheden. Hulp nodig bij een van onze producten? Maak een foto of korte video met uw telefoon, stuur deze door en wij kunnen u nog beter helpen.”
Kosten of offerteaanvragen worden niet behandeld via Whatsapp.