Waar kunnen wij u mee helpen?
2E KANS
-
2E KANS RESERVEREN?
Helaas dat is niet mogelijk. Iedere firma ruimt zijn zolder wel eens op en wil graag snel van deze producten af, zodat we weer ruimte hebben voor nieuwe producten.
AFHALEN
-
AFHALEN?
Wilt u uw bestelling afhalen?
- Dat kan! Kies bij het online plaatsen van uw webwinkel bestelling voor ‘afhalen’.
- Let er hierbij wel op dat de producten die u bestelt, ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Neem bij twijfel contact op.
- U ontvangt van ons een mail zodra uw pakket voor u klaarligt.
- Voor het daadwerkelijke afhalen, maakt u graag eerst een afspraak via WhatsApp wanneer u graag wil langskomen, dit voorkomt dat u voor een gesloten deur staat.
Openingstijden:
Maandag 10:00 – 16:00 uur Dinsdag 10:00 – 16:00 uur Woensdag 10:00 – 16:00 uur Donderdag 10:00 – 16:00 uur Vrijdag 10:00 – 16:00 uur
ALGEMEEN
-
KRIJG IK KORTING?
Helaas kunnen we bij 2e kans artikelen geen extra kortingen geven.
Onderstaande gelden dus niet op de 2e kans artikelen :
– Cashback acties
– Gratis producten bij aankoop
– Gratis vouchers bij aankoop -
ALGEMENE INFO
Bij AfdekShop geven we producten een tweede kans wanneer een product door één van onze klanten is teruggestuurd of omgeruild is. Deze Tweedekans artikelen zijn door ons nauwkeurig gecontroleerd en verkeren in goede staat. Op de onderstaande pagina / website vind je meer informatie over het actuele aanbod. AfdekShop vindt dat onze 2e kans artikelen een 2e leven verdienen, daarom bieden we ze tegen een gereduceerd tarief aan. Geïnteresseerd? Wees er snel bij.
BESTELLEN
-
KLACHTEN?
Sorry, sorry, sorry. Wij doen er veel aan om u zo goed mogelijk te helpen op allerlei manieren. Maar ook wij slaan soms de plank volkomen mis. En daar bent u dan de dupe van, omgekeerd begrijpen we u zeer goed dat dit niet leuk is. En dat zouden we graag voor u willen oplossen.
Maar hoe gaan we dat doen?
We lossen uw klacht graag op. Echter lukt dit het snelste wanneer u contact op neemt met ons. We zijn dagelijks bereikbaar via de diverse kanalen; telefoon, e-mail, whatsapp, facebook, twitter etc.
Indien u zich nog niet gehoord voelt met ons antwoord? Schrijf ons dan een brief met hierin hoe u het dan wel graag zou willen zien. U kunt deze brief per mail of per post naar onderstaand adres verzenden.
TripleFabrics Bv.
Londenweg 26
9746TX Groningen
info@watersport4all.nlHebben we u nog niet naar tevredenheid kunnen helpen?
Dan kunt u altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie : Europees ODR Platform. -
VOORRAAD STATUS
-
ADVIES BIJ KIEZEN?
Bent u zoekende naar een product, maar komt u er niet uit? geen probleem we helpen u graag met het maken van een goed afgewogen keuze. Wij doen altijd ons best om u van de juiste informatie / productinformatie te geven over onze artikelen. Misschien heeft u wel een vraag over het gebruik van afdekzeilen of pvc dekkleden etc. etc. Voor al uw vragen over onze producten/artikelen hebben wij een passende oplossing en kunt u altijd terecht bij Watersport4all.
-
BESTELLING PLAATSEN?
Plaats uw producten in uw digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als u de bestelling plaatst met uw Watersport4all account gaat dit nog makkelijker en sneller omdat we u dan al kennen. Geen account? geen probleem ook zonder account kan u bestellen, we hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.
BETALEN
-
TERUGBETALEN NA?
Zodra we uw retourzending verwerkt hebben, betalen we u terug. Hoe snel u het geld op uw rekening heeft, hangt af van uw betaalmethode. We betalen altijd 5 werkdagen na afhandeling van uw retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met ons op.
-
GEEN BEVESTIGING?
Het is altijd verstandig om eerst te controleren of er geld is afgeschreven. Is er wel geld afgeschreven van uw rekening, maar heeft u nog geen orderbevestiging en of factuur ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten. Het ‘kan’ namelijk tot één uur duren. Heeft u hierna nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Bekijk dan eerst even uw spamfolder in uw e-mail cliënt, wellicht is uw orderbevestiging / factuur hierin beland. Mocht deze laatste stap ook niet helpen .. geen probleem we verzenden u graag uw orderbevestiging / factuur na.
Indien er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling om x reden niet gelukt, mede hierom heeft u dan ook geen factuur ontvangen. U kunt uw bestelling dan opnieuw plaatsen. Uw orderbevestiging ontvangt u wel zodra u uw order geplaatst heeft.
Komt u er niet uit .. schroom dan niet en bericht ons graag even via : WhatsApp, Facebook, Twitter of Instagram voor directe support. -
MIJN FACTRUUR?
Bekijk uw facturen bij Mijn account in van Watersport4all. Klik op dan op bestellingen en vervolgens kunt u de betreffende factuur aanklikken. Heeft u uw nog maar net geplaatst? Wacht dan tot uw bestelling verzonden is. Hierna zal uw factuur beschikbaar zijn. Heeft u geen account account? Geen probleem. Wij versturen u de factuur zo na, in de bijlage van uw bericht. Mocht u onze mail niet hebben ontvangen .. bekijk dan eerst uw spamfolder of onze e-mail daarin is gekomen.
-
VEILIGE BETALEN?
Wij maken gebruik van een beveiligde internetomgeving zodra u begint met het afrekenen van uw bestelling. Uiteraard krijgt nu niemand de kans om stiekem met u mee te kijken. Uw transactiegegevens worden zeer veilig versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het ‘groene slotje’ in je browser.
-
CONTANT BETALEN?
Helaas u kunt niet contant betalen bij ons. Vooraf op factuur betalen is in overleg mogelijk.
HULP OP AFSTAND
-
HULP OP AFSTAND
klaar terwijl u wacht ..
RETOUR
-
RETOURNEREN?
RETOURNEREN ARTIKEL
Als een pakket niet kan worden afgeleverd, wordt het voor u klaargelegd op een afhaalpunt. Indien een pakket niet wordt opgehaald bij het afhaalpunt, behoudt Watersport4ll zich het recht voor om de retourkosten in rekening te brengen voor de kosten van de retourzending naar Watersport4all. Als uw pakket weer bij ons terug is, zal het desbetreffende gedeelte van uw bestelling worden geannuleerd.
GRAAG VERNEMEN WIJ VOORAFGAAND HIERAAN VAN U HET VOLGENDE:
- Het factuurnummer en reden waarom u uw goederen retourneerd.
- Vergewis u zich ervan dat:
- De retourverzendkosten zijn voor uw rekening.
- De goederen bevinden zich nog in de originele en onbeschadigde verpakking.
- Op maat gemaakte goederen kunnen niet geretourneerd worden.
- Voeg een kopy factuur bij uw retourzending.
- Na aankomst zullen wij uw goederen beoordelen voor restitutie.
- Gelieve geen retourzendingen per PostNl
- Via contact kunt u uw retour aanmelden
-
2E KANS RETOUR?
Nee helaas dat is niet mogelijk.
De 2 kans artikelen zijn maatwerk artikelen die speciaal voor onze klanten gemaakt zijn.
Bij deze artikelen is o.a. rekening gehouden met;- doek keuze
- zwaarte van het doek
- afwerking van het doek
- overige details
Deze 4 items zijn wellicht niet van toepassing voor uw project waardoor we hier geen garantie op geven of het product zich wel goed houdt voor uw project.
VERZENDEN
-
VERZENDMETHODE
Doek verzenden – verzendmethode.
Standaard verzenden we doek opgevouwen in een doos. Zo kunnen we het veel goedkoper verzenden. Maar we hebben ook de optie het netjes op rol te verzenden tegen een meerprijs. Dat kan tot een lengte van 320 cm.
Doorgaans is gevouwen in een doos geen probleem, als een object gemaakt is, zoals een bootzeil of aanhanger zeil, wordt het immers ook opgevouwen.
Bij PVC doek is het zo dat het warmte gevoelig is. Warm het opgevouwen doek eerst goed op alvorens het uit te vouwen kreukels verdwijnen voor 90%.
Eén van de meest gemakkelijke manieren is om het zeil even buiten in de zon te leggen. Warmte maakt pvc namelijk soepel, de ergste vouwlijnen zullen hierdoor snel verdwijnen “als sneeuw voor de zon”. -
VANDAAG BEZORGEN?
Helaas op de zelfde dag nog leveren gaat ons niet lukken.
Wij hanteren doorgaans één tot twee verzenddagen per week, op mogelijke dagen zoals maandag, donderdag of vrijdag.
Het is belangrijk op te merken dat de exacte verzenddagen niet vaststaan en afhankelijk zijn van operationele planning.In het weekend wordt er niet bezorgd, houdt er dus rekening mee, wanneer u de bestelling op geeft.
Uiteraard kan het voorkomen dat door externe factoren, uw bestelling een x dag later bezorgd wordt, de actuele status hiervan kunt u bekijken in uw verkregen track and trace e-mail. Deze e-mail wil wel eens in uw spam folder belanden.Bovenstaande geldt niet voor de levering op Waddeneilanden, vraag ons wat voor de levering op Waddeneilanden mogelijk is.
-
GRATIS VERZENDEN?
Wanneer u denkt we hebben een zo dusdanig grote order deze zouden we graag gratis verzonden willen hebben. Mail dan graag uw wensen door, zodat we even met u mee kunnen kijken of dit idd. gratis verzonden kan worden.
-
PAKKET HALEN BIJ DHL?
U kunt uw pakket afhalen bij zeer veel DHL Servicepoints. Hoe gaat dit in zijn werk? Nadat u online uw bestelling heeft gedaan ontvangt u een e-mail van DHL. In deze e-mail kunt u ook aangeven dat u het wil ophalen op een van uw gewenste DHL locaties. Houd u er wel rekening mee dat uw pakket op deze DHL locatie niet dagen lang blijft liggen. Haalt u uw pakket niet op .. dan wordt deze weer terug aan ons verzonden. Helaas zijn de volgende verzendkosten voor uw eigen rekening.
Pakketten die zwaarder wegen dan 31 kg. worden niet met DHL aan u verzonden. Deze worden met ons transportbedrijf : Bulstra verzonden.
Heeft u het niet kunnen vinden?
Wij helpen u graag verder!
Onze openingstijden